United Airlines převzaly minulý týden již 15. Boeing 787-10 a dalších šest má rychle následovat. United provozují 787-10 v konfiguraci C44W21Y253. Z toho v ekonomické třídě je 54 sedaček nabízeno se zvětšenou roztečí.
Během asi 15měsíčního období, kdy byly dodávky z důvodů nízké kvality pozastaveny, se u Boeingu nahromadilo asi 120 Dreamlinerů. Boeing se pochopitelně stará o to, co nejdříve je dostat k zákazníkům, aby dosáhl ve čtvrtém čtvrtletí vysokých hotovostních toků a konečně také předvedl zisk. Zatím vše nasvědčuje, že toto čtvrtletí bude pro Boeing úspěšné.
Boeing ještě potřebuje získat zakázky od domácích aerolinek na typ 777X.
Air France převzaly 25. listopadu 20. letoun Airbus A350-900 (F-HTYT) z objednávky 38 exemplářů. Skupina Air France-KLM je nyní uprostřed masivní modernizace a zjednodušení svých leteckých parků.
Dálková flotila Air France bude zahrnovat 116 letadel (A330, A350, 787 a 777). Na konci tohoto roku se Air France formálně zbaví všech Airbusů A380. Letadla A350 provozují Air France v konfiguraci pro 324 cestujících (C34W24Y266).
Společnost zdůrazňuje, že letadla emitují o 25 % nižší emise proti předchozí generaci letadel a mají o 40 % menší hlukovou stopu.
Do roku 2030 bude nejnovější generace letadel (Airbus A350, Boeing 787, Airbus A220) tvořit 70 % leteckého parku proti dnešním 7 %. Do modernizace dopravce investuje ( https://corporate.airfrance.com/en/news/air-france-continues-modernize-its-fleet-and-takes-delivery-angers-its-twentieth-a350-900) miliardu eur ročně. (Foto: Travel and Leasure, Sam Chui, Air France, planes.cz)
Celkem 1 záznam
Copyright © 1999-2025 planes.cz | Redakční systém
Společnost Air France zapomíná že A 380 jsou jedinečné stroje a větší letecké společnosti na ně jenom tak nezanevrou.