Detail fotografie

B737-823


Autor: Milan Cibulka
Datum pořízení: 22.12.2009
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 3563×

Popis:

22.12.2009 ve 22:20 místního času havaroval tento letoun při přistání na letišti Kingston-Norman Manley International Airport (KIN) na Jamajce. Stroj letěl na lince AA331 Washington-Miami-Kingston. Při přistání v bouřce přejel dráhu, silnici a skončil na pláži. Boeing je na zrušení, protože se při havárii rozlomil trup, utrhl pravý motor a zkolabovala levá podvozková noha. Na palubě bylo 148 cestujících a šest členů posádky, naštěstí nikdo nepřišel o život.

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Honza - nepřihlášený host (...50.225...)
29.12.2009 14:25

To pku: jj mas pravdu, speed brakes zajedou, po otevreni reversu neni mozno opakovat.

pku - nepřihlášený host (...203.134...)
29.12.2009 09:00

To Honza:
Myslím že nemáš úplně pravdu Go Around můžeš udělat kdykoli protože hned jak zmáčkneš ToGu tak ti Speed Breaky zase automaticky zajedou.

Honza - nepřihlášený host (...50.225...)
28.12.2009 20:45

to Jarda: akorat, ze opakovat (go-around), pokud vim, se da jen do te doby,nez vyjedou ground spoilers (coz je temer ihned po dotyku), potom uz jen brzdit a pokud je draha zaplavena, zrejme to nebude nic jednoducheho, aquaplaning funguje samozrejme i u letadel. Jak odhadnout, kolik vody na draze je?

peto - nepřihlášený host (...148.23...)
28.12.2009 17:41

to mate chlapi tazke, ale skusim vniest trochu doplnujucich informacii: ked praskne ropne potrubie, je to havaria na ropnom potrubi. ak si daval zakvas s pivom a pos.... sa tak je to len mala nehoda, ale v pripade ze sa stane na prvom rande ide o hotovu tragediu... :)))

pku - nepřihlášený host (...177.61...)
24.12.2009 21:13

To PeterV:
Tak jsem se nad tím tak zamyslel a něco na tom je asi máš pravdu fakt je tam znatelnej rozdíl.:-)))

To Georgo:
Tady někdo nemá smysl pro humor.

jarda - nepřihlášený host (...150.165...)
24.12.2009 13:59

Neznám definice, ale tohle bezprostředně ohrozilo životy všech na palube i životy případných spotterů za prahem dráhy, nebo letadel kolem rwy. Takže docela vážné. Jsem příjemně překvapený, že se to dá už zmáknout bez výbuchu. Škoda že pilot neprovedl go-around.

Georgo - nepřihlášený host (...102.118...)
24.12.2009 08:07

M.C.: naopak! nenechte se rozházet nějakými hnidopichy, ty vaše informace v poznámkách jsou cenné, a pro normálního člověka, který to nerozebírá do detailu a nehledá kde a jak by které slovíčko mělo být jinak, velmi zajímavé. Takže prosím za nás za všechny, které to zajímá - pište ty informace pod fotky dál. A ti, kterým se to nelíbí, nechť se jdou s prominutím třeba ...... do kopru!

Havárie nebo nehoda - jako by to proboha nebylo úplně jedno... Ach jo!

M.C. - nepřihlášený host (...218.160...)
24.12.2009 07:38

To by člověk nevěřil,co způsobí význam jednoho slova :-D
Asi bude příště lepší pod tu fotku nic nenapsat a udělat malý kvíz o co jde.
Letadlo je prostě v sakrech a lidem se naštěstí nic nestalo.
Tečka ;-)

PeterV - nepřihlášený host (...69.120...)
24.12.2009 03:38

2pku: hergot, už zase jsem se nechtěně zapletl do slovíčkaření. Takže naposledy (slibuji): podle definicí "letecký incident" (příhoda) je velice rozsáhlý všeobecný pojem který zahrnuje nejenom kolize, nehody, havárie letadel, ale i nestandartní případy kdy např. piloti usnou u řízení a přeletí svůj cíl nebo zabloudí, ztráta kommunikace s řízením provozu, atd., atd. Co se týče kolize vs nehody vs havárie, uvažte případ kdy dvě letadla se srazí během letu (kolize), a podle rozsahu poškození se jim potom může podařit úspěšně přistát (tudíž pouze došlo ke kolizi/nehodě), nebo už nebyly schopny dalšího letu a zřítili se na zem (kolize a následná havárie). Jestli po neúspěšném zabrždění letadlo do něčeho narazí a trup se rozlomí, to už je potom jen otázka rozsahu škody bez ohledu na to jestli k tomu dojšlo při nehodě nebo havarii.

David - nepřihlášený host (...150.169...)
23.12.2009 23:40

Pokud vím tak se nehody / havárie podle vlivu na bezpečnost nebo následků nehody / havarie ... standartně je 5 stupnů .... I. katastroficky II. kritický III. závažný IV. nezávažný V. bez vlivu na bezpečnost, techniku a živ. prostředí .. takhle nás to aspon učili

Celkem 21 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace