Plane type: | Beech 300 (Shadow R.1) |
Airport: | Prague - Ruzyne (PRG/LKPR) |
Airline: | Private |
Registration: | C-GVDS |
Author: | Milan Cibulka |
Date taken: | 07/2011 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 2302× |
Top Aces Inc
To M.C.: nějak mě uniká smysl toho odkazu na projekty Kanadského Ministerstva Obrany. Četl jsem to několikrát, ale žádnou spojitost s těmito letadly jsem v tom článku nenašel.
Tyto dvě letadla ve skutečnosti patří soukromé Kanadské firmě Top Aces Inc. (www.topaces.ca) která byla před mnoha lety založena vysloužilými piloty Kanadského letectva, a která se specializuje na poskytování služeb "bojového protivníka či agresora" při vojenských cvičeních Kanadských i jiných vojenských pilotů Jejich hlavní letadla jsou AlphaJet a Westwind 1124 tryskové letadla.
Protože musí být schopni simulovat nejrůznější typy letadel agresora tak tyto letadla jsou vybaveny příslušnou elektronikou a anténama aby mohli vytvořit požadovaný radarový či elektronicky signature.
Mimochodem, v r. 2009 si vyzkoušeli ve Vodochodech i L-159A.
M.C.: Díky. Takže je to takový miniAWACS :-)
SaltFish
1) Ano,za ním stojí druhý,reg. C-GTDS
2) a za 3) více zde:
www.tbs-sct.gc.ca/rpp/2010-2011/inst/dnd/st-ts05-eng.asp#istar
Několik otázek:
1. Za ním stojí ještě jeden? Takhle to vypadá jako by měl dva ocasy :-)
2. Dole je zavazadlový prostor?
3. K čemu slouží bílé objekty na hřbetu a na VOP?
Díky
Tak tohle vypadá jako typické "Private" letadlo :oD
6 records
Copyright © 1999-2025 planes.cz | CMS
Dodatek: Jak jsem následně zjistil, tyto dvě letadla jsou ve zkutečnosti zbrusu nově modifikované letadla dokončené pouze minulý měsíc, a jsou určené pro vojenské průzkumné lety v Afghanistánu. Modifikace provedená v USA stála přes $12 milionů, a letadla se zastavila v Praze při tranzitu do Afghanistánu.