Raritní záskok na pravidelné lince DHL z/do Lipska v hybridních barvách DHL. Za povšimnutí zároveň stojí vypůjčený žlutý "nos" radomu. Foceno z ruky při pojezdu k odletu.
Letiště obsluhuje region Marche a létá na něj jak DHL, UPS a FedEx tak i pasažérské linky LH/Air Dolomiti, easyJet, Wizzair, Ryanair a Volotea. Airbus je v čerstvém nátěru po předání od Air Hong Kong, kde strávil 20 let.
17 minut po vzletu ze Stuttgartu, 32NM od VOR Fulda, na navigačním displeji začíná vykukovat DME na letišti Erfurt. Šipky ADF ukazují na NDB před drahami 26L/R v cílové destinaci LEJ. Zajímavostí jsou nepříliš časté "flight directory" typu V-bars. Vyrobena již jako nákladní s číslem 857 se záletem v srpnu 2004. V té době byla právě vyráběna A330 s číslem 620. Poslední A300F4 s číslem 878 z typové řady A300/310 byla zalétána pro FedEx v dubnu 2007.
Pod tímto letadlem jsem stál v roce 2012 ještě s registrací B-LDC a říkal si že by nebylo špatné jej někdy zkusit ;)
Za letu z Ostravy, kde byla přelakována všechna loga ASL bílou barvou, do Shannonu v letové hladině 360 momentálně 16 NM od VOR Schiphol. Zajímavostí je na B737 nepříliš častá detekce ledu - kontrolky ICING a NO-ICE nad záložním umělým horizontem a metrový výškoměr, jehož tlak se nastavuje výškoměrem ve stopách. Obojí souvisí s prvním prvozovatelem stroje, kterým byl Aeroflot.
Po necelých 5ti letech létání pod registrací HA-KAD se 22.7.2021 vrátila do irského rejstříku na registraci EI-JRD kterou nosila v roce 2014 u Air Contractors (nyní ASL Airlines Ireland). Bývalý provozovatel ASL Airlines Hungary nyní předal všechna u svá letadla ASL Airlines Ireland a v nejbližší době odevzdá i své AOC. Tím bude ukončena historie společnosti začínající v roce 1990 jako NAWA Air Transport, která se v roce 1997 stala společností Farnair Hungary.